Kompleksowe usługi IT dla biznesu

InviMed
Klient: InviMed
Kategoria: HealthCare
Projekt

InviMed. Wdrożenie i rozwój platformy “Portal Pacjenta”

Misją Klinik Leczenia Niepłodności InviMed jest pomoc w spełnianiu marzeń o rodzicielstwie. Dzięki pełnemu zaangażowaniu i pasji specjalistów pracujących w InviMed, misja firmy każdego dnia staje się rzeczywistością. Przewagą tej marki na rynku jest wykorzystywanie światowej wiedzy medycznej, metod leczenia, a także najnowocześniejszych technologii. Ciężka praca specjalistów i wspólny kierunek rozwoju marki, realizowany w oparciu o fundamenty technologiczne spowodowały, że skuteczność leczenia InviMed jest wysoka i wynosi aż 5% dla wszystkich przeprowadzonych cykli in vitro. Te wyniki są dowodem na to, iż warto zaufać profesjonalizmowi, wiedzy i doświadczeniu, jakie posiadają zespoły Klinik InviMed.

 

Taka marka potrzebuje doświadczonego i godnego zaufania partnera, który na co dzień w swojej pracy wykazuje się proaktwynym podejściem, posiada wykwalifikowany zespół specjalistów z różnych obszarów oraz dostarcza niezawodne rozwiązania technologiczne.

InviMed

Wyzwanie na drodze rozwoju marki InviMed

Jak każda firma, która prężnie stawia na rozwój nowych technologii, InviMed stanął na swojej drodze przed wyzwaniem:

skrócenie procesu obsługi pacjenta oraz ujednolicenia standardu obsługi i archiwizacji danych.

Jak dotąd Invimed nie posiadał elektronicznego systemu obsługi pacjetów i archiwizaji dokumentacji metycznej. Projekt zakładał zatem stworzenie zupełnie nowego rozwiązania, w oparciu o zebrane wymagania oraz obostrzenia prawne, jakim podlegają wszystkie podmioty świadczące usługi medyczne.

Wyzwanie dla EMERGE IT Support

Stworzenie spójnego procesu, odpowiadającego potrzebom kilkunastu zróżnicowanych zespołów InviMed, rozproszonych po całej Polsce.

Niezbędnym elementem realizacji całego projektu była dokładna analiza aktualnego stanu rzeczy, w tym rozpoznanie najbardziej istotnych problemów klienta oraz pacjentów, a także zbudowanie rozwiązania, które zlikwiduje największe blokery dotychczasowego procesu.

Rozwiązanie zaproponowane przez EMERGE IT Support

Stworzenie i wdrożenie portalu do obsługi pacjentów online oraz digitalizacji dokumentacji medycznej.

Dzięki dotychczasowej wiedzy naszego dyrektora technologicznego oraz bogatemu doświadczeniu w sektorze HealthCare i HealthTech, EMERGE IT Support zaprojektował i wdrożył autorski “Portal Pacjenta” umożliwiający między innymi:

  • Umawianie wizyt medycznych
  • Śledzenie przebiegu leczenia
  • Dostęp do historii leczenia, na każdym etapie diagnostyki
  • Kontakt z opiekunem medycznym pacjenta

Zakres realizacji

Proces realizacji projektu “Portal Pacjenta”

Analiza obecnej technologii i aktualnych procesów rejestracji oraz obsługi pacjenta.

Na tym etapie zespół EMERGE IT Support przeprowadził analizę biznesową oraz zidentyfikował główne problemy kliniki – w szczególności po stronie rozproszonych zespołów klinik InviMed, jak i po stronie obecnych klientów.

1

Zaplanowanie procesów przyspieszających obsługę i rejestrację pacjentów.

Na tym etapie zespół EMERGE IT Support zaplanował procesy, które zostały przełożone, na konkretne funkcjonalności platformy “Portal Pacjenta”, tak aby narzędzie automatyzowało poszczególne działania, a tym samym przyspieszało pracę i skracało czas obsługi pacjenta.
2

Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników kliniki.

Ważnym elementem było również odpowiednie szkolenie wszystkich członków zespołu, mających kontakt z systemem. To właśnie obsługa jest niezbędnym elementem do sprawnej komunikacji na linii specjalista – pacjent.

3

Wdrożenie systemu “Portal Pacjenta”, działającego w pełni online.

Instalacja, wdrożenie i uruchomienie systemu to kolejny etap na road map’ie realizacji projektu. To dzień, w którym system zaczyna tętnić życiem i pojawia się pierwszych ruch użytkowników.

4

Wsparcie powdrożeniowe, support i obsługa Kliniki w zakresie rozwiązań IT.

Nie pomijalny etap naszej współpracy. Opracowanie, budowa, wdrożenie i szkolenie są bardzo ważne do momentu rozpoczęcia poprawnego działania, ale w momencie kiedy pojawia się prawdziwy ruch specjalistów Kliniki, a także jeszcze bardziej intensywny ruch po stronie pacjentów, system wymaga wsparcia, analityki i obsługi.

Ponadto jest to moment, w którym odpowiednie testy pozwalają usprawniać poszczególne etapy procesu i planować kolejne funkcjonalności, automatyzujące pracę specjalisty.

5

Funkcjonalności

Przykładowe funkcjonalności stworzone przez EMERGE IT Support

Umawianie i odwoływanie wizyt

Portal Pacjenta to system w pełni działający online. Dzięki możliwości umawiania i odwoływania wizyt, wszyscy pacjenci w kilka sekund mogą dokonać zmian swojej wizyty, całkowicie zdalnie bez konieczności kontaktowania się z Kliniką. Mogą to zrobić za pośrednictwem laptopa, bądź swojego smartphone’a.

Dostęp do pełnej historii leczenia

Ta funkcjonalność daje możliwość wglądu do wszystkich odbytych wizyt, w tym ewentualnych komentarzy lekarzy oraz przeprowadzonych badań.

Bezpośredni kontakt z Kliniką

Pacjenci mogą skontaktować się z Kliniką bez konieczności wychodzenia z domu, czy wykonywania połączenia telefonicznego. Ponadto cała korespondencja zostaje zapisana i zarchiwizowana na koncie pacjenta.

Wgląd do wyników badań

Pacjent w szybki sposób może sprawdzić wyniki przeprowadzonych badań. System wysyła także powiadomienia informujące o pojawieniu się nowych danych medycznych na koncie pacjenta.

Przygotowanie do leczenia w Klinice

Portal podpowiada pacjentom jak przygotować się do wizyty, czy badania, aby móc przystąpić do pełnego leczenia. System umożliwia także lekarzom śledzenie postępów leczenia pacjenta.

Przesyłanie dokumentów

Portal umożliwia przesyłanie dokumentów na linii pacjent – klinika drogą elektroniczną, co gwarantuje oszczędność czasu oraz pozwala zachować porządek obiegu dokumentów.

Korzyści

„Portal Pacjenta” dla Kliniki InviMed to przede wszystkim korzyści

Skrócenie czasu obsługi pacjentów Kliniki

1

Optymalizacja istniejących procesów

2

Wzrost satysfakcji pacjentów

3

Satysfakcja klienta

Opinia klienta jest dla nas najważniejsza

Elżbieta Britmann, Dyrektor zarządzająca InviMed, z którą mamy okazję współpracować krótko podsumowała realiazację projektu “Portal Pacjenta”.

Zapraszamy do współpracy

Stoisz przed podobnym wyzwaniem we własnej organizacji?

Napisz do nas. Od lat specjalizujemy się w branży HealthCare w szczególności w utrzymaniu i rozwoju systemów biznesowych związanych z leczeniem niepłodności. Projektujemy dedykowane systemy, wdrażamy globalne narzędzia, takie jak np. MedITex i integrujemy je z zewnętrznymi aplikacjami.

Zapewnij swojej firmie rozwój przy wsparciu najnowszych rozwiązań technologicznych. Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić!



    Kontakt

    Skontaktuj się ze mną

    Grzegorz Łobarzewski

    Business Development Manager
    grzegorz.lobarzewski@emergeitsupport.pl
    +48 506 142 556