Polityka cookies

Portal EMERGE IT Support stosuje Cookies (Ciasteczka).

Korzystając z EMERGE IT Support, poprzez odpowiednie skonfigurowanie ustawień przeglądarki, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie Cookies zgodnie z tą Polityką Cookies. Jeżeli użytkownik nie zgadza się na używanie Cookies, powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki lub zrezygnować z korzystania z EMERGE IT Support.

Cookies (Ciasteczka) to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na danym urządzeniu końcowym użytkownika, które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym połączeniu się ze EMERGE IT Support z tego urządzenia końcowego.

Cookie zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, swój czas istnienia, dane identyfikujące przeglądarkę, z której następuje połączenie ze stroną internetową oraz inne dane potrzebne.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika Cookies oraz uzyskującym dostęp do danych zbieranych przez Cookies jest Generic Solutions spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Inflancka 4B, będąca właścicielem EMERGE IT Support.

EMERGE IT Support stosuje Cookies w celu:

– usprawnienia i przyspieszenia działania EMERGE IT Support, w tym poprzez utrzymanie sesji użytkownika po zalogowaniu, dzięki czemu użytkownik nie musi ponownie logować się na każdej podstronie EMERGE IT Support.

– zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają EMERGE IT Support zbadać, jak ludzie korzystają z EMERGE IT Support, aby poprawić ich funkcjonalność EMERGE IT Support.

Używając Cookies, EMERGE IT Support nie identyfikuje tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w Cookies. W przypadku używania danych przechowywanych w Cookies dane pozbawione są wszelkich oznaczeń identyfikujących użytkownika (anonimizacja) i przechowywane nie dłużej niż 30 dni.

Do realizacji celów wskazanych powyżej, EMERGE IT Support może współpracować z partnerami biznesowymi, np. reklamodawcami, firmami badawczymi i dostawcami aplikacji.

EMERGE IT Support może stosować Cookies sesyjne oraz stałe. Te pierwsze pozostają na urządzeniu końcowym użytkownika jedynie podczas korzystania z EMERGE IT Support. Cookies stałe pozostają urządzeniu końcowym użytkownika tak długo, jak długo mają ustawiony czas istnienia lub do momentu, kiedy zostaną usunięte przez użytkownika.

Typ CookiesDo czego i w jaki sposób są wykorzystywane?
Poprawiające funkcjonalnośćNiezbędne do prawidłowego funkcjonowania i wyświetlania EMERGE IT Support, pozwalają na poruszanie się po EMERGE IT Support oraz używanie elementów EMERGE IT Support. Optymalizują korzystanie z EMERGE IT Support, np. mogą zapamiętywać poprzednie czynności (np. otwarte teksty) podczas wracania na stronę w tej samej sesji.
Poprawiające funkcjonalnośćZapamiętywanie ustawień i wyborów (np. nazwa użytkownika, region, w którym znajduje się użytkownik, personalizowane ustawienia treści, historia aktywności). W celu poprawy funkcjonalności wykorzystywane są dane dotyczące  aktywności na EMERGE IT Support, dane geolokalizacyjne (miejscowość) oraz anonimowe dane socjodemograficzne (np. wiek, płeć, rodzaj podmiotu). Nie są wykorzystywane żadne dane, które pozwalałyby na identyfikację użytkownika.
Służące bezpieczeństwuSłużące do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w EMERGE IT Support

Większość przeglądarek internetowych jest początkowo ustawionych na automatyczne przyjmowanie Cookies. Zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby Cookies były blokowane –w całości lub w jakiejś części, np. tylko od stron trzecich, albo aby każdorazowo otrzymywać komunikat w momencie, kiedy Cookies są wysyłane na urządzenie. Zablokowanie Cookies może negatywnie wpłynąć na wygodę korzystania ze EMERGE IT Support. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi Cookies są dostępne w ustawieniach przeglądarki internetowej.