Szpital w Ostrołęce
HealthCare
Misją Klinik Leczenia Niepłodności InviMed jest pomoc w spełnianiu marzeń o rodzicielstwie. Dzięki pełnemu zaangażowaniu i pasji specjalistów pracujących w InviMed, misja firmy każdego dnia staje się rzeczywistością. Przewagą tej marki na rynku jest wykorzystywanie światowej wiedzy medycznej, metod leczenia, a także najnowocześniejszych technologii. Ciężka praca specjalistów i wspólny kierunek rozwoju marki, realizowany w oparciu o fundamenty technologiczne spowodowały, że skuteczność leczenia InviMed jest wysoka i wynosi aż 5% dla wszystkich przeprowadzonych cykli in vitro. Te wyniki są dowodem na to, iż warto zaufać profesjonalizmowi, wiedzy i doświadczeniu, jakie posiadają zespoły Klinik InviMed.
Taka marka potrzebuje doświadczonego i godnego zaufania partnera, który na co dzień w swojej pracy wykazuje się proaktwynym podejściem, posiada wykwalifikowany zespół specjalistów z różnych obszarów oraz dostarcza niezawodne rozwiązania technologiczne.
Jak każda firma, która prężnie stawia na rozwój nowych technologii, InviMed stanął na swojej drodze przed wyzwaniem:
skrócenie procesu obsługi pacjenta oraz ujednolicenia standardu obsługi i archiwizacji danych.
Jak dotąd Invimed nie posiadał elektronicznego systemu obsługi pacjetów i archiwizaji dokumentacji metycznej. Projekt zakładał zatem stworzenie zupełnie nowego rozwiązania, w oparciu o zebrane wymagania oraz obostrzenia prawne, jakim podlegają wszystkie podmioty świadczące usługi medyczne.
Stworzenie spójnego procesu, odpowiadającego potrzebom kilkunastu zróżnicowanych zespołów InviMed, rozproszonych po całej Polsce.
Niezbędnym elementem realizacji całego projektu była dokładna analiza aktualnego stanu rzeczy, w tym rozpoznanie najbardziej istotnych problemów klienta oraz pacjentów, a także zbudowanie rozwiązania, które zlikwiduje największe blokery dotychczasowego procesu.
Stworzenie i wdrożenie portalu do obsługi pacjentów online oraz digitalizacji dokumentacji medycznej.
Dzięki dotychczasowej wiedzy naszego dyrektora technologicznego oraz bogatemu doświadczeniu w sektorze HealthCare i HealthTech, EMERGE IT Support zaprojektował i wdrożył autorski “Portal Pacjenta” umożliwiający między innymi:
Na tym etapie zespół EMERGE IT Support przeprowadził analizę biznesową oraz zidentyfikował główne problemy kliniki – w szczególności po stronie rozproszonych zespołów klinik InviMed, jak i po stronie obecnych klientów.
Ważnym elementem było również odpowiednie szkolenie wszystkich członków zespołu, mających kontakt z systemem. To właśnie obsługa jest niezbędnym elementem do sprawnej komunikacji na linii specjalista – pacjent.
Instalacja, wdrożenie i uruchomienie systemu to kolejny etap na road map’ie realizacji projektu. To dzień, w którym system zaczyna tętnić życiem i pojawia się pierwszych ruch użytkowników.
Nie pomijalny etap naszej współpracy. Opracowanie, budowa, wdrożenie i szkolenie są bardzo ważne do momentu rozpoczęcia poprawnego działania, ale w momencie kiedy pojawia się prawdziwy ruch specjalistów Kliniki, a także jeszcze bardziej intensywny ruch po stronie pacjentów, system wymaga wsparcia, analityki i obsługi.
Ponadto jest to moment, w którym odpowiednie testy pozwalają usprawniać poszczególne etapy procesu i planować kolejne funkcjonalności, automatyzujące pracę specjalisty.
Portal Pacjenta to system w pełni działający online. Dzięki możliwości umawiania i odwoływania wizyt, wszyscy pacjenci w kilka sekund mogą dokonać zmian swojej wizyty, całkowicie zdalnie bez konieczności kontaktowania się z Kliniką. Mogą to zrobić za pośrednictwem laptopa, bądź swojego smartphone’a.
Pacjenci mogą skontaktować się z Kliniką bez konieczności wychodzenia z domu, czy wykonywania połączenia telefonicznego. Ponadto cała korespondencja zostaje zapisana i zarchiwizowana na koncie pacjenta.
Portal podpowiada pacjentom jak przygotować się do wizyty, czy badania, aby móc przystąpić do pełnego leczenia. System umożliwia także lekarzom śledzenie postępów leczenia pacjenta.
Elżbieta Britmann, Dyrektor zarządzająca InviMed, z którą mamy okazję współpracować krótko podsumowała realiazację projektu “Portal Pacjenta”.
Rozwiązanie Portal Pacjenta zostało stworzone po to, aby ułatwić naszym Pacjentom trudną drogę, którą jest leczenie niepłodności. Dzięki niemu każdy użytkownik zyskał narzędzie nawigacji, które pomaga mu zorientować się w diagnostyce i ścieżce leczenia. Jesteśmy zadowoleni z efektów wdrożonego rozwiązania, w naszej codziennej pracy widzimy znaczące korzyści.
Elżbieta Britmann
Dyrektor Zarządzający
Napisz do nas. Od lat specjalizujemy się w branży HealthCare w szczególności w utrzymaniu i rozwoju systemów biznesowych związanych z leczeniem niepłodności. Projektujemy dedykowane systemy, wdrażamy globalne narzędzia, takie jak np. MedITex i integrujemy je z zewnętrznymi aplikacjami.
Zapewnij swojej firmie rozwój przy wsparciu najnowszych rozwiązań technologicznych. Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić!
Nasze projekty
HealthCare