Fool’s Theory
Klient: Fool’s Theory
Kategoria: GameDev
Projekt

Fool’s Theory. Transformacja “Remotely Work”

Studio Fool’s Theory założone w 2015 roku z siedzibą w Bielsku-Białej – kameralnym miasteczku położonym u podnóża pasm górskich, to grupa pasjonatów, programistów, kreatywnych osobowości, którzy z pasją do swojej pracy tworzą jedne z najlepszych gier. W ich portfolio można znaleźć takie tytuły jak:

  • Baldur’s Gate III
  • Divinity: Original Sin 2
  • DLC’s
  • Hellblade: Senua’s
  • Sacrifice
  • Outriders
  • Gord

Zespół Fool’s Theory swoje doświadczenie zdobywał pracując przy największych komercyjnych projektach na świecie. Po latach zdobytych praktyk oraz nabytej wiedzy doszło do zbudowania własnego brandu, gdzie team Fool’s mógł w pełni realizować swoje projekty.
Współpraca z Fool’s Theory jest dla EMERGE IT Support nie tylko kolejnym doświadczeniem ale także szansą na realizację nieszablonowych projektów technologicznych.

Fool’s Theory

Wyzwanie na drodze budowy nowych projektów Fool’s Theory.

Nieprzewidywalny bieg zdarzeń wywołany przez pandemię Covid-19, w bardzo szybki tempie rzucił wielu organizacjom, w tym również studiu Fool’s Theory, wyzwanie jakim był:

brak wydajnego rozwiązania, umożliwiającego zespołom zdalny dostęp do specjalistycznych rozwiązań IT, które są podstawą Developmentu i procesu Continuous Integration.

Zespół Fool’s Theory w bardzo szybkim tempie musiał dokonać zmian we własnej infrastrukturze IT, tak aby nieprzerwanie móc tworzyć aktualne projekty zgodnie z harmonogramem.

Największe wyzwanie dla EMERGE IT Support

Dobór technologii, który miał uwzględniać ograniczenia w transmisji danych ze względu na architekturę client-to-site. Ponadto, prace musiały być wykonane podczas produkcyjnego Developmentu, co wymagało skrupulatnego planowania podejmowanych kroków.

W realizacji projektu niezbędnym było podjęcie analizy obecnej infrastruktury IT studia, przygotowanie raportu i podjęcie decyzji o odpowiedniej konfiguracji nowego sprzętu oraz narzędzi.

Rozwiązanie zaproponowane przez EMERGE IT Support

Instalacja nowej infrastruktury, stworzenie kont VPN i konfiguracja klientów na stacjach roboczych użytkowników (łącznie ponad 70 użytkowników).

Zakres realizacji

Proces realizacji projektu “Transformacja – Remotely Work”

Analiza obecnej infrastruktury IT w studio.

1

Dobór urządzenia, które spełni wszystkie wymagania.

2

Wdrożenie urządzenia sieciowego i konfiguracja koncentratora VPN.

3

Integracje z narzędziami developerskimi, studia gier.

4

Utworzenie dostępów dla zespołów do maszyn biorących udział w procesie CI poprzez Remote Desktop.

5

Optymalizacja systemu do archiwizacji.

6

Korzyści

Projekt dla Fool’s Theory to przede wszystkim korzyści

Pełna współpraca “remote” dla zespołów projektowych

Nowe rozwiązanie zapewniło studiu Fool’s Theory ciągłość pracy wielu zespołów na jednym repozytorium, bez względu na lokalizację „on-site” / „remote”

Brak regresji w developmencie

Dzięki dokładnej i sprawnej analizie obecnych rozwiązań, a także znalezieniu odpowiedniego urządzenia, spełniającego wymagania Klienta, szybko wdrożyliśmy nowe rozwiązania. Podczas całego procesu studio nie doświadczyło regresji w developmencie.

Możliwość dynamicznego powiększania zespołu

Dzięki nowym rozwiązaniom, studio gier Fool’s Theory posiada jeszcze szersze możliwości skalowania swoich zespołów – bez ponoszenia dodatkowych kosztów eksploatacji łącza.

Optymalizacja kosztów wdrożeniowych

Metodyka, zaproponowana przez zespół EMERGE IT Support, okazała się najbardziej optymalnym i zarazem najlepiej dopasowanym do potrzeb biznesowych klienta, rozwiązaniem. Dzięki temu wdrożenie nie było obarczone wysokimi kosztami i dostarczyło wymaganą jakość.

Satysfakcja klienta

Opinia klienta jest dla nas najważniejsza

Adam Brejnakowski, DevOps / IT Lead Fool’s Theory, z którym wspólnie przechodziliśmy przez realizację projektu krótko podsumował naszą współpracę

Zapraszamy do współpracy

Stoisz przed podobnym wyzwaniem we własnej organizacji?

Napisz do nas. Od lat współpracujemy ze studiami gier, specjalizując się w nowych technologiach IT. Wdrażamy całe infrastruktury, dostarczamy sprzęt, integrujemy narzędzia i prowadzimy bieżący support zespołów.

Wszystko po to, aby Twoje studio mogło skupić się na szybkiej i sprawnej realizacji projektu.



    Kontakt

    Skontaktuj się ze mną

    Grzegorz Łobarzewski

    Business Development Manager
    grzegorz.lobarzewski@emergeitsupport.pl
    +48 506 142 556