Starszy specjalista ds. wsparcia IT

Miejsce pracy: Warszawa

 

W Emerge IT Support realizujemy kompleksowe usługi IT dla biznesu.

W codziennej pracy łączymy nasze doświadczenie w branży z indywidualnym podejściem do każdego Klienta oferując profesjonalne rozwiązania informatyczne w ramach outsourcingu usług IT – począwszy od service desku poprzez zarządzanie infrastrukturą sieciową do wdrożenia aplikacji biznesowej.

Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze wsparcia IT, a praca w service desk jest tym co lubisz najbardziej…

Dodatkowo zależy Ci na pracy w zgranym zespole, w którym panuje przyjazna atmosfera…

Co więcej, nie boisz się nowych wyzwań i lubisz pomagać innym…

to znaczy, że czekamy właśnie na Ciebie!

 

 

Do Twoich zadań będzie należało:

 

  • Wsparcie IT w zakresie obsługi sprzętu oraz oprogramowania;
  • Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci;
  • Diagnozowanie problemów i kategoryzacja według stopnia ważności;
  • Instalacja infrastruktury sieciowej oraz oprogramowania;
  • Naprawa awarii hardware i software oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu oraz jego instalacja i konfiguracja;
  • Instalacja i upgrade oprogramowania na desktopach i laptopach;
  • Monitorowanie bezpieczeństwa stacji roboczych;
  • Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej systemów informatycznych;
  • Zarządzanie uprawnieniami, ewidencja sprzętu.

 

Jesteś idealnym kandydatem? Sprawdź czy:

 

  • Posiadasz umiejętność instalacji, konfiguracji oraz administrowania systemami operacyjnymi (Windows, Linux, OS X);
  • Możesz wykazać się znajomością zagadnień dot. budowy oraz konfiguracji sieci komputerowych LAN/WAN/WLAN;
  • Posiadasz umiejętność konfiguracji oraz administracji urządzeniami sieciowymi (modemy, routery, switche itp.);
  • Posiadasz znajomość serwerowych systemów operacyjnych, zagadnień AD, MS Exchange, Office 365;
  • Masz doświadczenie w administracji bazami danych SQL (MsSQL, MySQL, Firebird, Pervasive);
  • Zajmowałeś/aś się administracją systemami antywirusowymi, zarządzaniem systemami backup’owymi, administracją systemami wirtualizacji;
  • Szybko się uczysz i chętnie podejmujesz nowe zadania;
  • Lubisz pracę z ludźmi w dynamicznym środowisku pracy;
  • Cechuje Cię odpowiedzialność i duże zaangażowanie w prowadzone projekty.

 

Dodatkowym atutem będą:

 

  • Ukończone studia wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym;
  • Znajomość baz danych oraz języka SQL;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Doświadczenie w pracy na rzecz różnorodnych Klientów będzie dodatkowym atutem.

 

Co oferujemy?

 

  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Dofinansowanie karty Benefit Multisport;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Pracę w zgranym zespole ekspertów w świetnej atmosferze;
  • Dużą samodzielność w działaniu;
  • Elastyczną formę współpracy (umowa o pracę lub umowa B2B).

 

Brzmi interesująco? 

Nie czekaj i już teraz prześlij do nas swoją aplikację na adres:
rekrutacja@emergeconsulting.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.